Stage in Kuala Lumpur - Reisverslagen van Ashley Wallis - WaarBenJij.nu Stage in Kuala Lumpur - Reisverslagen van Ashley Wallis - WaarBenJij.nu
Stage in Kuala Lumpur

Dit is mijn allereerste reis alleen. Ik zit in het centrum van Kuala Lumpur om stage te lopen in het Renaissance hotel. Ik zit van februari tot en met augustus. Een hele tijd. Deze blog is er om jullie een beetje op de hoogte te houden.

Recente Reisverslagen:

25 Februari 2015

Hallo mensjes

24 Februari 2015

weer een paar weekjes verder

07 Februari 2015

De eerste dagen
Ashley

Op deze site kunnen jullie alles lezen over mijn reiservaring. Ik begin in Kuala Lumpur en we zullen zien waar mijn reisverhalen eindigen.

Actief sinds 07 Feb. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4092

Voorgaande reizen:

05 Februari 2015 - 21 Augustus 2015

Stage in Kuala Lumpur

Landen bezocht: